پارسارنت-اجاره خودرو

اجاره خودرو باراننده و بدون اجاره مشاین عروس اجاره خودرو تشریفات

پارسارنت-اجاره خودرو

اجاره خودرو باراننده و بدون اجاره مشاین عروس اجاره خودرو تشریفات

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اجاره ماشین عروس - اجاره ماشین - کرایه ماشین عروس - رنت -ا جاره خودرو - بی ام و - 12 نکته راهنمای اجاره ماشین عروسی که باید بدانیم! - 12 نکته راهنمای اجاره ماشین عروسی - پارسارنت

پیشنهادی: جدیدترین لیست قیمت اجاره خودرو سال 98

 

12 راهنمای نکته اجاره ماشین عروسی که باید بدانیم . عروسی مهم ترین روز در هر زندگی است. برای داشتن مراسم عروسی خاص و به یاد ماندنی، شرکت های اجاره خودرو بهترین خدمات خود را جهت اجاره ماشین عروس با رعایت دقیق ترین نکات انجام میدهند.

برگزاری یک جشن عروسی خوب اهمیت زیادی در شادترین روز زندگی شما دارد. داشتن یک ماشین عروس مدرن و زیبا میتواند به زیبایی جشن شما کمک مضاعفی نماید. شرکت های اجاره اتومبیل عروس شما را در انتخاب بهترین نوع خودرو متناسب با بودجه و نیازتان راهنمایی میکنند.

بسیاری از شرکت ها خودروهای خود را به خوبی تزئین و گل آرایی می نمایند. شرکت اجاره خودرو پارسارنت نیز به شما کمک می کند که دکوراسیون و نوع ماشین عروسی خود را سفارشی کنید، به طوری که با مراسم عروسی شما مطابقت داشته باشد و مهمانان و همچنین عزیزان شما شگفت زده و مجذوب شوند.

برای اینکه عروسی رویایی شما به یک واقعیت تبدیل شود، پارسارنت با در اختیار داشتن انواع خودروهای داخلی و خارجی لوکس و مدرن آماده خدمت رسانی به شما زوجین عزیز می باشد. پارسارنت یک راه عالی وهمان چیزی است که شما همیشه در ذهن خود برای  برای ساختن یک عروسی رویایی در ذهن داشتید.

این جشن را در سالهای آینده به یاد می آورید و هربار از آن لذت می برید و آن تبدیل به یک روز به یاد ماندنی در طول زندگی شما خواهد شد. پارسارنت نیز خرسند است که می تواند برای ساختن بهترین روز زندگی شما نقشی حتی بسیار کم را داشته باشد.

 

باافتخار آماده مشاوره و پاسخگویی به شما عزیزان می باشیم.

مشاوره رایگان: 09123981286

 

 1: ماشین عروسی خود را حداقل از شش ماه قبل رزرو کنید

اولین نکته از 12 راهنمای نکته اجاره ماشین عروسی : برای اطمینان از در اختیار داشتن ماشین عروسی محبوب و مورد نظر خود، آن را ازشش ماه قبل رزرو نمایید. درصورتیکه خودروی مورد نظر شما خاص و نایاب است توصیه داریم آن را از 9 ماه قبل رزرو کنید.

 2: هرآنچه را که همیشه در ذهنتان داشتید به واقعیت تبدیل کنید

دومین نکته از 12 نکته راهنمای اجاره ماشین عروسی : کمی خلاقیت به کار برده و آن را با سبک خود مطابقت دهید، گزینه های زیادی وجود دارد!  Rolls Royce نقره ای به تنهایی می تواند مراسم عروسی شما را به یک مراسم باشکوه تبدیل کند. VW Kombi میتواند ایده جالب و مناسب برای کنار ساحل باشد. لامبورگینی یک حس فوق العاده و هالیوودی را به شما خواهد داد. حتی استفاده از یک کالسکه میتونه به زیبایی لحظه های شما کمک خیلی زیادی کند.

3: انتخاب ماشین عروس خود را به ما بسپارید!!!

سومین نکته از 12 نکته راهنمای اجاره ماشین عروسی: اگر شما نیز از آن دسته از زوجین عزیز هستید که در مورد انتخاب ماشین عروسی با یکدیگر به تفاهم نمی رسید، آن را به ما بسپارید و از ما مشاوره بخواهید به این ترتیب، هر دو شما و همسر آینده شما خوشحال خواهند شد!

 

مشاوره رایگان : 09123981286

 

4: شخصا آن را تست و رزرو کنید

چهارمین نکته از 12 نکته راهنمای اجاره ماشین عروسی: خودتان شخصا خودروی مورد نظر خود را تست و رزرو نمایید. به این صورت شما قادر هستید که خودروی مورد نظرتان از نزدیک دیده و تست کنید.  برای اینکه مطمئن شوید در آن راحت هستید، در ماشین بخوابید ، با آن دور بزنید و امکانات آن را تست کنید. هیچ چیز بدتر از آن نیست که شما در روز عروسی به مشکل بخورید.

5: ترافیک و تاخیر غیر منتظره

پنجمین نکته از 12 نکته راهنمای اجاره ماشین عروسی : انتخاب و تنظیم زمان مناسب می تواند استرس ناخواسته ازتاخیر و دیر رسیدن را از شما دور نماید. ما توصیه می کنیم که در انتخاب مسیرها دقت نمایید و 20 تا 30 دقیقه زمان را فقط برای هر توقف خود در نظر بگیرید. فراموش نکنید که ممکن است در روز عروسی شما رویدادهایی قطعا وجود داشته باشد که ممکن است زمان اضافی نیز اضافه شود.

 6: موسیقی را فراموش نکنید!

ششمین نکته از 12 نکته راهنمای اجاره ماشین عروسی:  سعی کنید از قبل لیستی گلچین از آهنگ ها و موسیقی های مورد علاقه خود آماده داشته باشید تا درطول مراسم عروسی و حتی برای ماشین سواری آخرشب استفاده و لذت ببرید.

 

 پیشنهادی: اجاره بنز E350 کروک جهت تشریفات اجاره خودرو با شرایط آسان

 

اجاره ماشین عروس - اجاره ماشین - کرایه ماشین عروس - رنت -ا جاره خودرو - بی ام و - پارسارنت

7: اجاره خودرو با راننده و بدون راننده

هفتمین نکته از 12 نکته راهنمای اجاره ماشین عروسی: قطعا شما در تمام طول روز باتوجه به مراسمی که در پیش رو دارید دائما در تحرک و مشغله کارهای عروسی خواهید بود و باعث خستگی مفرط شما خواهد شد که با اجاره خودرو عروسی خود با یک راننده حرفه ای میتوانید باخیال راحت و آسوده به کارهای خود بپردازید. البته که اجاره ماشین عروس بدون راننده هم میتونه چالش و لذت های خاص خودش رو با توجه به تمام موارد اشاره شده داشته باشد.

8: قرارداد را دریافت کرده و با دقت بخوانید

هشتمین نکته از 12 نکته راهنمای اجاره ماشین عروسی: قبل از موافقت با اجاره ماشین عروس، همه چیز را به صورت نوشتاری دریافت کنید. همه چیز چیست؟ زمان ورود؛ زمان خروج پذیرش؛ آدرس مکانی که خودرو را تحویل میگیرید. اندازه، رنگ و مدل ماشین؛ نام راننده که می خواهید؛ سیاست لغو و بازپرداخت؛ و هر گونه درخواست ویژه دیگری که دارید. پس از انجام  قرارداد، جزئیات را دوبار بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که اگر یک تصادف با آسیب به یک ماشین دیگر که مسئولیت آن را نداشته باشد وجود دارد و هزینه آن به عهده کیست؟

9: غذا و نوشیدنی تهیه کنید

نهمین نکته از 12 نکته راهنمای اجاره ماشین عروسی: به ما اعتماد کنید، پس از یک روز بسیار طولانی، گرسنه خواهید شد و چیزی برای نوشیدن می خواهید. (نکته: پروتئین بیشتر، انرژی بیشتری برای فعالیت های پس از ساعت دارید!)

 

پیشنهادی: جدیدترین شرایط اجاره خودرو بدون سفته و بدون چک کلیک کنید.

 

10: عکاس خود را همراه خود داشته باشید

دهمین نکته از 12 نکته راهنمای اجاره ماشین عروسی: یک از صندلی های خودرو را به عکاس خود اختصاص دهید و او را در طول سفر قبل و بعد از مراسم عروسی در کنار خود داشته باشید. چراکه اولین لحظاتتان را با همسر خود به عنوان یک زن و شوهر متاهل سپری میکنید!

11: وظایف خود را لیست کنید

یازدهمین نکته از 12 نکته راهنمای اجاره ماشین عروسی: توصیه میکنیم تمام وظایف و کارهای مربوط به مراسم عروسی خود را بصورت کامل یادداشت کنید( آن را نگه دارید قطعا خاطره خوبی برایتان خواهد شد ) تا مبادا هیچ یک از آن ها را فراموش کنید. مشخص کردن تعداد نفرات داخل خودرو و همچنین با شرکت اجاره خودرو مربوطه از یک روز قبل مجددا هماهنگی های لازمه را انچام دهید.

12: کمی تمرین کنید

آخرین نکته از 12 نکته راهنمای اجاره ماشین عروسی: برخی از ماشین های عروس و وسایلی مانند کلاسکه ها یا موتورسیکلت ها نیاز به مهارت خاصی در مانور در لباس عروسی دارند! ما توصیه می کنیم کمی تمرین کنید.

 

پیشنهادی: لیست جدید قیمت ردیاب در سال 98 کلیک کنید.

  • پارسا رنت
  • ۰
  • ۰

 جدیدترین لیست قیمت اجاره خودرو سال ۹۷

 

اجاره خودرو - بی ام - 428i - BMW428i - اجاره ماشین عروس - اجاره خودرو باراننده - اجاره خودرو بدون راننده - اجاره خودرو تشریفات - 2015 -97 - قیمت اجاره ماشین - پارسارنت

اجاره خودرو از دیروز تا به امروز!

باگذشت زمان و رشد جمعیت و همچنین به روی کارآمدن وسایل ارتباطی و حمل و نقل امروزه شاهد پیشرفت چشمگیر تکنولوژی و صنعت می باشیم. در این میان صنعت خودروسازی هم بی بهره نمانده و با پیشرفت تکنولوژی شرکت های مربوطه هم هرساله دست به تغییر و تحولات عظیمی در ساخت و تولید آن میزنند. بنز ، بی ام و ، مازراتی ، پورشه ، ولوو و… شرکت های سازنده دیگری که هرکدام در زمینه خود از بهترین های جهان می باشند.

یکی از مشاغل وابسته به این صنعت که بیش از یک قرن سابقه نیز

دارد شرکت های اجاره خودرو می باشند.

جدیدترین لیست قیمت اجاره خودرو سال ۹۷ - اجاره ماشین عروس- پارسارنت

اجاره خودرو چیست؟

رنت و اجاره خودرو اصولا به شرکت هایی گفته می شوند که به مدت کوتاهی خودروهای خود را اجاره می دهند و معمولا اجاره خودرو از چند ساعت تا چند هفته اجاره داده می شود. شرکت ها برای رفاه و سرعت بخشیدن به کاربران و مشتریان خود امکان رزرو خودرو و اجاره خودرو مورد نظر خود را از طریق وب سایت فراهم میکنند. 

+پیشنهادویژه : بیشتربخوانید ، جدیدترین لیست قیمت اجاره خودرو سال ۹۷

 

تاریخچه اجاره ماشین

اولین شرکت اجاره خودرو، به سال ۱۹۱۲می‌رسد؛ که شرکت آلمانی سیکت با سه خودرو برای اجاره ایجاد شد.جو ساندرز از اوماخا، تنها با یک مدل تی فورد شرایطی در سال ۱۹۱۶ شروع به اجاره کرد، اما در سال ۱۹۱۷، شرکت اجاره خودرو لیروی ۱۸ مدل Ts خریداری کرد؛ و سپس در انگلستان، شرکت اجاره خودرو با نام Godfrey Davis در سال ۱۹۲۰ ایجاد شد و توسط Europcar در سال ۱۹۸۱خریداری شد.

جدیدترین لیست قیمت اجاره خودرو سال ۹۷ - اجاره ماشین عروس - پارسارنت

نحوه فعالیت

اکثر دفترهای اجاره خودرو انواع زیادی از ماشین های خود را را با توجه به بودجه و نیاز مشتریان خود در شهرهای مختلف ارائه می دهند و بعضی نیز خودروهای خاص ، لوکس و تخصصی را با توجه به مکان خود مانند خودروهای هیبریدی / الکتریکی به مشتریان ارائه می‌دهند.

بعضی شرکتها و موسسات اجاره ماشین اقدام به اجاره خودرو از مالک و سپس اجاره مجدد با قیمتی بالاتر به متقاضی اجاره ماشین اقدام می‌کنند. در این میان بعضی دیگر اقدام به خرید خودرو و اجاره مستقیم به متقاضی می‌نمایند. بعضی موسسات بزرگ در زمینه اجاره خودرو در دنیا می باشند که با در اختیار داشتن ۵۰۰۰ خودرو توانسته اند در کسب و کار خود در مقایسه با همکاران و رقیبان خود از پیشتازان این حرفه باشند.

خدمات

شرکت پارسارنت نیز از جمله شرکت هایی است که در زمینه اجاره خودرو برای مشتریان خود خدمات و سرویس های از جمله موارد زیر را ارائه می دهد:

 

شرایط آسان اجاره خودرو

شرایط آسان و اجاره ارزان خودرو بدون سفته ، بدون چک و بدون راننده جهت ارگانهای دولتی یا بعضی از مشتریان ویژه.

 

کیلومتر رایگان

پارسارنت برای مشتریان ویژه تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی کیلومتر اضافه را درنظر خواهد گرفت.

 

تعویض رایگان خودرو

امکان تعویض خودرو با خودروی دلخواه مشتری در طول مدت رنت ماشین.

تحویل فوری

تحویل فوری خودرو درب منزل یا محل کار مشتری با بیمه بدنه کامل و سرویس دوره ای کلیه خودروها قبل از تحویل به مشتری.

 

 

پیشنهادی: اجاره ماشین عروس  BMW428 i باقیمت ارزان و تحویل فوری

 

شرایط اجاره خودرو

شرایط اجاره خودرو از یک شهر به شهر دیگر ، کشوری به کشور دیگر دیگر و حتی از یک شرکت به دیگری متفاوت است. به‌طور کلی، خودرو باید همان شرایطی که اجاره داده می‌شود، بازگردانده شود و اغلب نباید بیشتر از مسافتی که تعیین شده طی کند، در غیر این صورت می بایست هزینه ای بابت هر کیلومتر اضافی پرداخت نماید.

 

کیلومتر رایگان

پارسارنت برای مشتریان ویژه تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی کیلومتر اضافه را درنظر خواهد گرفت.

 

جدیدترین شرایط اجاره خودرو بدون راننده و باراننده

 

سن قانونی برای رانندگی

برخی شرکت‌ها حداقل یا حداکثر سن مجاز برای رانندگی تعیین کرده‌اند. در بعضی از کشورها سن قانونی برای اجاره خودرو ۲۵ سال باشد، ولی در ایران سن قانونی برای رانندگی ۱۸ سال است.

اجاره خودرو در ایران

در ایران شرکت های زیادی از جمله پارسارنت در زمینه اجاره خودرو فعالیت می نمایند. خودروهای Benz s 500 , Land Cruiser ,Sonata , santafe ,Prado ,Bmw  optima از خودروهای پرطرفدار و مورد علاقه مردم ایران می باشند.

 

برای اطلاع از جدیدترین لیست قیمت اجاره خودرو سال ۹۷ کلیک نمایید.


پیشنهادویژهبیشتربخوانید ، ردیاب شارژی آهنربایی با یکماه ردیابی آنلاین !

 

  • پارسا رنت