پارسارنت-اجاره خودرو

اجاره خودرو باراننده و بدون اجاره مشاین عروس اجاره خودرو تشریفات

پارسارنت-اجاره خودرو

اجاره خودرو باراننده و بدون اجاره مشاین عروس اجاره خودرو تشریفات

  • ۰
  • ۰

اجاره خودرو بدون راننده - rent-car-without-driver - قیمت اجاره خودرو بدون رانند- پارسارنت

پیشنهادی :لیست نرخ جدید قیمت اجاره خودرو در سال 1398  کلیک کنید.

 

اجاره خودرو بدون راننده ، بدون سفته و بدون چک! فرآیند اجاره خودرو گاهی پیچیده ، وقت گیر و پر از هزینه های پنهان و الزامات شگفت آور است. جستجو برای پیداکردن بهترین قیمت اجاره خودرو و اطلاع از قوانین و مقررات و شرایط اجاره خودرو ، قبل و بعد از استفاده از خودرو به شما کمک خواهد کرد. رزرو اجاره ماشین و اطمینان از اینکه تمام مدارک مورد نیاز را در اختیار دارید مهم است و مهم تر ازآن این است که خود را در همان شرایطی که اجاره کرده اید، بازگردانید.

 

پارسارنت

پارسارنت یک شرکت اجاره خودرو بدون راننده و باراننده در ایران است که طیف وسیعی از وسایل نقلیه را به کاربران خود ارائه می دهد. محدوده وسیعی از خودروهای گران قیمت و اجاره خودرو ارزان قیمت ، از مازراتی و فراری تا خودروهای شرکت هیوندا و کیا که متناسب با تمام بودجه ها و اهداف کاربران می باشد.

پارسارنت یک شرکت بسیار مشتری محور است که در آن خدمات و رضایت مشتری در اولویت قرار دارد. این کار از طریق پشتیبانی دائمی مشتریان انجام می شود. متخصصین بسیار با تجربه ای که برای تمام لحظات سخت و چالش برانگیز آماده بوده تا بهترین لحظات ممکن را برای مشتریان ما فراهم نمایند.
در همین راستا شرکت پارسارنت خودروهای خود را با راننده و بدون راننده به مشتریان با قیمت های بسیار رقابتی ارائه می دهد.

اجاره خودرو لوکس

اجاره خودرو - شرایط اجاره خودرو - قیمت اجاره خودرو - چگونه یک خودرو اجاره کنیم؟

 

اجاره ماشین های جدید و لوکس برای تجربه رانندگی لذت بخش تر برای تمام کاربرانی که قصد اجاره خودرو را دارند. خدمات ما با اطمینان، سریع و راحت است.  اکنون می توانید از رانندگی و اجاره خودروی دلخواه خود لذت ببرید و اجازه دهید همه ی رانندگی های شما لذت بخش باشد.اجاره خودرو پارسارنت به شما این امکان را می دهد که آزادانه و در کمال آرامش و حفظ حریم خصوصیتان با راحتی به رانندگی و گردش خود بپردازید.

 

اجاره خودرو در تهران

شما برای سفر تجاری ، تعطیلات آخرهفته ، مسافرت عید ، ماشین عروس ، مراسمات تشریفاتی و… می توانید از اجاره یک خودرو باتوجه به بودجه و نیاز خود استفاده کنید. شرکت اجاره خودرو پارسارنت در تهران و سایر شهرستان ها خودروهای خود را بصورت ساعتی ، روزانه ، هفتگی ، ماهیانه و تی سالیانه ارائه می نماید که متناسب با کسب و کار شما، نیازهای تفریحی سفر و نیازهای آخر هفته شما می باشد. اتومبیل ما با کیلومتر آزاد آماده ارائه به مشتریان می باشد. بنابراین شما می توانید بدون ترس و استرس از کیلومتر اضافی به نقاط بیشتری سفرکنید و از آن لذت ببرید.

 

پیشنهادی : شرایط اجاره خودرو بدون سفته و چک… کلیک کنید.

 

اگر از علاقه‌مندان به تاریخ هستید و در سفرهایتان طوری برنامه‌ریزی می‌کنید که مکان‌های تاریخی را هم تماشا کنید 10 مکانی را در زیر معرفی شده است در فهرست خود قرار بدهید تا حتما از آنها بازدید کنید:

مسجد نصیرالملک شیراز

بهترین مکان های تاریخی که برای مسافرت حتما باید از آن ها بازدید کنید!

مسجدی شبیه به جعبه ی جواهرات. این شاهکار معماری قرن نوزده میلادی جدای از پنجره های مات و زیبایش، شهرتش را مدیون کاشی کاری های استثنایی اش است. در واقع نام مستعارش، مسجد صورتی، حق مسلم این بناست و کاشی های به رنگ رز آن، فضای درونی را دلپذیرتر می کند.

پارسه (تخت جمشید)، شیراز

بهترین مکان های تاریخی که برای مسافرت حتما باید از آن ها بازدید کنید!

این شهر باستانی پایتخت سلسله ی هخامنشی و نمونه ی بارز معماری آن دوره است. بقایای باستانی حضور این شهر را تا سال ۵۱۵ قبل از تصلب مسیح نشان می دهند. ساختمان های عظیم الجثه و مجسمه های غول پیکر، نشان از وفای به عهد باستانیان به معماری باستانی ایرانی دارند.

ارگ بم، کرمان

بهترین مکان های تاریخی که برای مسافرت حتما باید از آن ها بازدید کنید! - پارسارنت

این شهر باستانی و صحرایی که در استان جنوبی ایران یعنی کرمان واقع شده، یکی دیگر از میراث های جهانی یونسکوی ایران به شمار می رود. ارگ بم بزرگترین بنای خشتی جهان است و به ۲۰۰۰ سال قبل و زمان امپراتوری اشکانیان بازمی گردد.

اجاره خودرو باراننده

خدمات اجاره ماشین با راننده به افرادی پیشنهاد می شود که مایل هستند خودرو اجاره ای را بیش از 24 ساعت در اختیار داشته باشند. به دلایل مختلف از جمله عدم آشنایی کافی با شهر یا بهره مندی از خدمات تشریفاتی ترجیح می دهند راننده ی آموزش دیده نیز آنها را در طول مدت اجاره همراهی نمایند.

پارسارنت با در اختیار داشتن رانندگان حرفه ای و آزموده جهت انجام تمام مراسم تشریفات،عروسی ،توریستی و… آمادگی دارد خودروهای خود را اجاره نماید.

 

اجاره ماشین بدون راننده

ممکن است شما برای برای مسافرت خارج از شهر و تور های مسافرتی داخلی نیازمند یک خودرو مدرن با امکانات حرفه ای باشید و یا اینکه نیازمند یک خودروی سواری خانوادگی باشید که آسایش و راحتی شما را تامین کند. در مواردی که شما برای امور داخل شهر نیازمند اجاره خودرو بدون راننده باشید که از وسایل نقلیه عمومی استفاده نکنید،پارسارنت خودرو مورد نیازشما را باشرایط آسان و قیمت مناسب تامین خواهد کرد.

با توجه به خواسته و نیاز شما عزیزان پارسارنت با ایجاد تنوع در ارائه خودروهای بروز و باکیفیت تلاش میکند که بتواند حداقل رضایت شما مشتریان ارجمند را به ارمغان آورد.

 

تشریفات خودرو

یک ملاقات کاری مهم دارید؟ قرار است قراردادی مهم باشرکتی معتبر منقعد کنید؟ نیاز به اجاره ماشین لوکس را دارید؟ خودرویی را نیازدارید ولی بعداز کلی جستجو آن راپیدا ننموده اید؟ هرآنچه نیازشماست را در کمترین زمان انجام خواهیم داد. شما میتوانید جهت مراسم های کاری و تشریفات خودرو خود یک خودروی تشریفاتی مدرن با راننده اجاره کنید.

درصورتیکه یک مهمان خارجی مهم دارید یا نیاز به اجاره ماشین جهت مراسم های تشریفاتی ، تبلیغاتی و… دارید پارسارنت باتوجه به نیاز شما آماده ارائه هرنوع خودرو از هرمدل می باشد.این خودرو ها کاملا تشریفاتی و فول امکانات می باشند که برای جلسات کاری شما بسیار مناسب است.

قبل از اجاره خودرو ، قیمت ها را بررسی کرده و مقایسه کنید ( با کمی جستجو در اینترنت میتوانید آن را بررسی کنید) قیمت ها را بر اساس و بودجه و نیاز خود بررسی کنید. بهترین پیشنهاد را برای مکان و مدت زمانی که برای اجاره نیاز دارید، پیدا کنید.

 

پیشنهادی: 12 نکته راهنمای اجاره ماشین عروسی که باید بدانیم!

 

بررسی قیمت ها

اجاره خودرو - کیا هیوندای بزرگ ترین رقیب جهانی برای تویوتا و VW

 

قبل از تصمیم گیری در مورد اجاره خودرو ، حتما هزینه های اضافی آن را بررسی کنید. این هزینه ها می توانند تاثیر زیادی در قیمت اجاره خودرو و آنچه که به شما ارائه می دهند باشد. برخی از هزینه های معمول عبارتند از:
        هزینه های رانندگان زیر سن قانونی: هزینه اضافی برای یک راننده زیر 25 سال.
        هزینه مسافت پیموده شده: هزینه های اضافی برای رفتن به یک مایل معین در روز.

تحویل خودرو در محل: تحویل و عودت خودرو در محل مشتری یا فرودگاه شامل هزینه تحویل می گردد.
        هزینه های راننده اضافی: در صورت اجاره خودرو برای ماشین عروسی و تشریفات خودرو به همراه راننده هزینه های اضافی برای داشتن بیش از یک نفر در اجاره خودرو

نحوه پرداخت وجه اجاره خودرو: بعضی شرکت های اجاره خودرو رزرو خود را بدون هیچ گونه پرداختی نگه می دارند، در حالی که در بعضی دیگر از شرکت ها بایستی پیش پرداخت اولیه خود را پرداخت کنید.

رزرو آنلاین : اکثر سایت ها این امکان را به کاربران خود می دهند که خودرو موردنظر خود را بصورت آنلاین رزرو و اجاره کنند. در صفحه مربوطه شما می توانید تاریخ ، زمان رزرو و نوع خود روی مورد نظر خود را به همراه جزئیات مربوطه ثبت کنید.

اگر نیاز دارید که خودروی مورد نظر خود را در فرودگاه و یا هرمحل دیگری تحویل بگیرید حتما از شرکت مورد نظر درباره نحوه هزینه های پرداختی و جزئیات این سرویس اطلاع پیداکنید.

با توجه به خواسته و نیاز شما عزیزان پارسارنت با ایجاد تنوع در ارائه خودروهای بروز و باکیفیت تلاش میکند که بتواند حداقل رضایت شما مشتریان ارجمند را به ارمغان آورد.

پارسارنت،هرآنچه نیازشماست….

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی